01 Okt

Integration of Eurosport into MYDAS completed successfully

Starting October 1st 2015, Discovery Deutschland GmbH & Co. KG will broadcast the first commercials booked in MYDAS in the Eurosport German feed.

Eurosport has been part of Discovery Communications Germany since 2014. The ad sales sector was integrated into the existing processes of Discovery during their takeover. Discovery already started booking the first campaigns in MYDAS 5 weeks ago.

The technical integration of Eurosport comprises two MYDAS modules: MYDAS Inventory for the planning and pricing of ad breaks and MYDAS Campaign Management for planning, booking and invoicing all Eurosport TV campaigns.

The sixmonth project was a successful international collaboration between Discovery Germany, Eurosport Paris and Cataneo.

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01 Okt

Eurosport Integration in MYDAS erfolgreich abgeschlossen

Zum 1.10.2015 werden die ersten über MYDAS gebuchten Werbespots der Discovery Communications Deutschland GmbH & Co. KG im deutschen Werbefenster von Eurosport On Air gehen.

Eurosport ist seit dem Jahr 2014 ein Teil von Discovery Communications Deutschland. Im Zuge der Übernahme wurde auch die Vermarktung von Eurosport in die bestehenden Discovery-Prozesse integriert. Seit mittlerweile fünf Wochen werden die ersten Kampagnen über MYDAS gebucht.

Die technische Integration umfasst die Module MYDAS Inventory zur Planung und zum Pricing von Werbeblöcken und MYDAS Campaign Management, mit dem sämtliche TV-Kampagnen auf Eurosport geplant, gebucht und abgerechnet werden.

Das sechsmonatige, internationale Projekt war eine erfolgreiche Zusammenarbeit zwischen Discovery Deutschland, Eurosport Paris und Cataneo.

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